• Vrienden van RKVV Haelen

VRIENDEN VAN RKVV Haelen

De Vrienden van RKVV Haelen is een nieuw initiatief van de sponsorcommissie met als doel nog meer betrokkenheid bij onze vereniging te creëren en extra financiële ondersteuning te genereren voor onze vereniging. Heel bewust is er voor gekozen om dit keer niet het bedrijfsleven als doelgroep te nemen. Er zijn namelijk heel veel andere mensen die RKVV Haelen een warm hart toedragen en financieel hun steentje bij willen dragen.

Het totaalbedrag kan jaarlijks besteed worden aan bestedingsdoelen die het bestuur, commissies, leden etc. kunnen aanleveren. Voor een bedrag van € 50,- bent u al ‘Vriend’ van RKVV Haelen en zorgt u er dus mede voor dat nieuwe projecten op touw gezet kunnen worden. Een tweede gezinslid (partner) kan Vriend worden tegen een gereduceerd bedrag van € 25,- U profiteert van vrije toegang voor alle thuiswedstrijden van Haelen 1 en kunt deelnemen aan onze afsluitende seizoensactiviteit.

Het Lidmaatschap wordt elk jaar stilzwijgend verlengd, en kan worden opgezegd voor 30/11. Hopende op uw steun en een goed resultaat voor de Vrienden van RKVV Haelen!

Hoe word ik vriend van RKVV Haelen?

Aanmelden kan via:

• Het aanmeldformulier op de website.
    • De aanmeldingskaart (deze kan worden ingeleverd in de kantine in de speciale brievenbus of via de mail vrienden@rkvvhaelen.nl).

Samenstelling van het Vriend van RKVV Haelen sponsorpakket Het sponsorpakket omvat:

*    Naamsvermelding op de website (ook anonieme vrienden zijn welkom)

*    Seizoenskaart voor alle thuiswedstrijden.

*    Uitnodiging voor de jaarlijkse seizoensafsluiting

Download het aanmeldformulier hier: